THE DARK KNIGHT

Hello

Idag har jag bara suttit vid datan och kollat på tv, men lite senare på dagen gick jag, mamma och pappa på bio. Vi såg the dark knight som va as bra enligt mig. Shit vad Heath Ledger spelar bra alltså! Jag fick nästan gåshud :p

Efter bion var jag riktigt kissnödig och de var mamma och pappa också. Vi alla började skrika på varandra som faan och det blev ett jävla bråk. Ibland önskar jag bara att vi alla levde på skilda vägar så att man kunde slippa de där bråken. Men men...de är som det är ellerhur?

När jag kom hem började jag prata med han. För första gången sedan de tog slut ska vi träffas och de känns både som en lättnad men ändå helt fel. Jag har en sådan ångest att de inte e sant...Jag mår så jäkla dåligt nu också. Har den där känslan att man vill gråta men att de bara inte går..näe fyfan!

Aja...jag ska gå och fortsätta deppa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0