SJUKA O

Hej hej

Här ligger jag i min säng med en stor förkylning. Jag har feber, huvudverk, snorar, hostar, har ont i halsen jaa name it!
Så snart ska jag duscha och sedan ta en massa tabletter för jag tänker inte vara sjuk hela veckan. Aja man får ta dagen som den kommer haha.

Idag har jag då varit i skolan med sköna och helt osköna typer haha. Ett exempel på en oskön typ är en kille som närmar sig as mycket när man pratar, fett störande...Annars har det varit kul i skolan dåra...

När mamma kom hem idag hade hon med sig Pricken så nu ligger han här bredvid mig :) Sötnosen som han är.

Aja,ska duscha nu men jag skriver när jag är frisk eller har lust ;p puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0