SHUUUEEE

Hej hej :) 

Igår var jag ute med tjejerna. Vi var ända ute i farsta. Och hela kvällen var en kväll att komma ihåg haha. Det började med att Lisen och Hannah kom hem till mig för att göra sig i ordning innan vi skulle åka och träffa Debbie. Och när vi sedan sitter på tåget påväg till Gullmarsplan så stannar tåget, och chauffören säger bara en massa skit. Som att man skulle få ersättning för det man betalat för. Men näe så var det ju självklart inte :p 
När vi suttit där i 20 med fjortislåtar dunkandes två rader framför oss, åker äntligen tåget tillbaka till föregående station. Och då tar vi bussen därifrån till Gullmarsplan. När vi har åkt till typ Skanstull så hakar dörrarna på bussen upp sig eller nått så de öppnas och stängs, öppnas och stängs och när dom har öppnats 30 gånger så börjar jag nästan få ett anfall haha. Jag, Lisen och Hannah stog typ och tittade ner i golvet och intalade oss en massa andra saker under tiden. 

När bussen åker så tar det ett rejält tag innan vi når Gullmarsplan. Men jag tyckte att den tiden var ganska okej då jag fick stå och trängas med en snygg kille bredvid mig :p 
Hur som helst kommer vi fram till Gullmarsplan och där har då Debbie stackarn suttit och väntat i 2 timmar :( Men hon fick lite sällskap av Katarina så det var nog lugnt. 
Sedan springer vi till bussen som går till stället vi skulle till. Och där var det trevligt :) Kul att se en massa nya och gamla ansikten. 

När vi skulle hem åkte vi då taxi, körd av Tomten han själv haha. Han var riktigt partysugen eller nått för där åkte vi broar efter broar med musik på högsta nivån :) En riktig bra avslutning på kvällen. 
Vi åkte alla hem till mig och sov. Och imorse fick skrek jag till när jag fick se min bror sitta vid datan här hemma. Oj vad glad jag blev :D Hade ju inte sätt honom på ett jäkla tag, och oj vad brun han va. Pinsamt ju haha. 

Haha visst hade jag mycket att berätta? :p 

Men nu ska era ögon få vila sig och jag ska läsa lite andra bloggar nu, puss!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, asso hur länge var ni där? Kändes som typ en halvtimme xD

Var jag jätte jobbig by the way?! :/

<3

2008-08-10 @ 16:36:45
URL: http://sowhat.webblogg.se/
Postat av: olivia

Madde: Haha typ en timme, ganska :p

2008-08-11 @ 17:32:14
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0