SAKNAR DET!

Hej hej 

Ikväll har jag myst med mamma, pappa och Pricken framför teven. Vi har kollat på en massa program inklusive So You Think You Can Dance...Vill jag vara med? Svar JA! Mer än allt annat liksom...

...och just nu tittar vi på CSI, eller jag sitter ju här framför datan men, men...

Har precis kollat på flera hundra Glämsta bilder och jag saknar det så sjukt mycket! Om det är någon 93 som läser detta nu så har ni ingen aning vad ni har framför er. Denna smärta är ju helt sjuk! Jag och Debbie satt och sa att det på något sett var ganska skönt att inte vara med på Glämsta igår, men när man ser bilderna så är det en helt annan femma. Glädjen, känslan, nervositeten och alla andra känslor man får uppleva på Glämsta kommer verkligen tillbaka när vi tittar på bilderna. 

Jag och Hannah satt förut och pratade om hur sjukt jobbigt det var att titta på bilderna...:'( 
Och det blir ju inte samma sak när man är ledare heller :/ 

Aja, nu ska jag inte sitta och sörja ner mig, utan jag ska läsa lite bloggar istället :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0