OUTFITS

Hej hej 

Nu hade jag tänkt att bjuda på lite outfits, men innan ska jag berätta om igår kväll och idag. Så igår gick då mamma, pappa och jag ut. Vi åt på Mälarpaviljongen som ligger nedanför vårat hus. Jag och mamma började med en liten fruktdrink och sedan kom pappa med mat. Det blev pankisar för mig. Aa, någon gång måste man ju vara ett barn ju :p 
Igår kväll spelade också ett band på en av deras pråmar. Och de spelar en massa judisk musik, klesmer som det heter då. 

Efter middagen gick vi och hälsade på lite dagisvänner och sedan gick vi hem och tittade på Adam och Eva, sedan blev det CSI. Jag somnade illa kvickt, så det blev ju ingen god natt bloggning igår haha. 

Såhär såg jag ut igår: 

Klickbara bilder bara så ni vet...Jag hade på mig en kjol från Forever 21, ett grönt linne från Monki, ett vitt linne från H&M, ett svart skärp från H&M och glajor från Urban Outfitters som faktiskt fick en massa kommentarer igår :) gulligt var det! :D 


Idag ska jag träffa Fanny och Hannah, för vi ska gå till Humlegården och stödja pride tåget :) och sedan ska vi väl bara hänga. (om vi nu hinner med Humlegården)

Idag har jag på mig det här:

Sexigt med flätor längs med huvudet va? :p vet ju att det har varit mode ett tag nu men jag tycker inte att det är något för mig XD (första bilden) 
Jag har då på mig en klänning från Forever 21, shorts från Tommy Hilfiger och en massa armband från ?, jag har ingen aning faktiskt haha, de ligger bara och skräpar här hemma och då är det jag som får ta dom :) 

Flätorna ska bort sen förresten för jag sätter bara upp håret i flätor efter jag tvättat håret för jag gillar inte mitt platta nytvättade hår haha :p 


Nu ska jag äta frulle och prata med Fanny, baj baj! 

Kommentarer
Postat av: stephie

tjena! allt bra med dig? kram!

2008-08-02 @ 13:16:48
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Postat av: olivia

stephie: Det är super, sj då? kram

2008-08-03 @ 00:51:23
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0