OLIVIA I BILDER

Hej hej 

Idag har vi haft ganska många lektioner som handlar om hälsan. Ganska intressant faktiskt, men samtidigt ganska trist haha. Sådär jätte mycket har inte hänt i skolan idag, men efter skolan träffade jag Jacob, Josef och Joel. Jag skulle nämligen träffa Jacob och på vägen ser jag Joel och det var sjukt kul för vi har inte sets på as länge, så snacka om att jag typ hoppade på honom av glädje :) haha näe men nästan...Aja, sen pratade vi ett tag tills Jacob kom och då var han med Josef så vi alla åt på donken. Jacob bjöd mig på en cheeseburgare då blev jag glad ;p 

Sedan åkte vi till Hötorget efter att jag släpat med mig Joel :) Och efter det åkte alla hem. 

Väl hemma har jag satt på mig mjukiskläder och jag är typ på g att gå och lägga mig. Jag är sjuuukt trött :p 

Lite bilder innan jag drar mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0