MAMMA MIA!

Hej hej 

Idag har jag inte haft någon lust att blogga i huvud taget, tänker inte gå in på detaljer för jag kommer bara ångra det sedan, men om vi säger såhär så är jag sjukt ledsen och deppad... 

Igår började jag dagen med att träffa Hannah, Fanny och John (Fannys pojkvän). Vi stod och tittade på Pridefestivalen och vi blev riktigt taggade. Det var riktigt kul och vi hade skitkul där vi stod också. Det blev en massa skratt tillsammans med gnällande över att vatten hade hällts ner i ens tröja p.g.a paraplyerna över oss. Efter Pride träffade vi Lisa och hennes kompis Julia. Vi stod bara och hängde, och sedan tog vi en glarre på donken :) (här kör vi med slang). Det var jättemumsigt, men vi tröttnade och frös så mycket så vi gick hem till Fanny och hämtade hennes stuff - då var inte John, Lisa och Julia med. Aa efter det drog vi hem till Hanni och chillade. Vi lagade också värsta middagen haha! Det är kul när man ger 100 på matlagning :p 

Efter en lång kväll med Bring It On och mys utomhus så drog vi och nakenbada haha. Det var kul det med, men kallt som satan och lite pinsamt med :p Em, sedan blev det mer Bring It On haha :D Men sedan tröttnade jag och Hannah (Fanny hade somnat) så vi gick upp och la oss. 

På morgonen väntade inte så goda nyheter och det är det som fick mig på dåligt humör hela dagen, men jag måste ha godkännande för att kunna skriva om det på bloggen och det kan ta ett tag. 

Vi åt frukost och städade lite sedan drog jag hem. När jag kom hem satt jag i soffan ett tag och höll på med datan, men sen drog jag och mamma ut. Klockan var runt 18.00 då så vi åt middag på Waynes Coffe, och sedan gick vi på bio. Det blev Mamma Mia!    Nu har jag laddat ner en massa ABBA låtar och några från filmen itself.

Aaa, nu ska jag sova och vänta på en ny dag. Det blir ingen dagens outfit för jag har i princip sett likadan ut som igår, puss! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0