LISTA

Länge sen, mer än så säger jag inte :p 

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 7?
Anne, aaa :D <3

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Daniel Klatzkow, min broooor :D

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Elisabette, tror det var ett gammalt nummer av Lisen som vars namn jag stavade fel på den tiden :p (henne träffar jag väldigt ofta, så förmodligen imorgon eller nått :p)

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Chantal hem, aa Chantal är söt :) 
 
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
EURO KUNDTJÄNST haha XD 

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Axel, genom skolan :p 

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Alexandra, Prickens matte. Aa idag :) 

HUR KÄNNER DU NUMMER 63?
Katarina. Har gått med henne i skola sedan barndommen :p 

NÄR TRÄFFADE NU NUMMER 64 SENAST?
Kelly träffade jag senast när jag slutade sexan :/ 

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Billy, han går i min förra skola och vi är inte vänner längre haha

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Bilbärgning, njaaee

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Alice, nej det har jag inte så länge som jag kommer ihåg :p 

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Aktiekurser, nej tyvärr. 

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Generalindex. Bara tråkiga nummer det här ju haha. 
KÄNNER DU NUMMER 1?
Ada, aa det är en av mina bästa vänner men hon bor i Göteborg :( 
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?

Anna, har gjort det flera vänner och eftersom att vi var bästa vänner förut så skulle vi säkert kunna ge varandra en kram nu med...

VAD HAR DU OCH NUMMER 52 FÖR RELATION?
Hunnybunny :-* vi är bästa vänner enligt mig dåra haha, näe men vi ses väldigt ofta och pratar/smsar typ varje dag. 

Nu vare tyvärr slut men mer kommer väl nån annan dag :) 

Kommentarer
Postat av: stephie

du vet dina glasögon från urban outfitters. köpte du dom i usa? så jäkla snygga!!!

2008-08-11 @ 21:31:38
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Postat av: Isak zöt

Vad har du för relation med nummer isak?

2008-08-11 @ 21:36:27
Postat av: stephie

va med och tävla i min blogg!

2008-08-12 @ 17:38:36
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Postat av: banzor

.. jag fanns inte med :(

2008-08-12 @ 19:01:38
Postat av: olivia

stephie: aa dom är från USA, haha tack så mycket jag ÄLSKAR dom! :D

isak zöt: isak var jag hopplöst förälskad i förut och nu ser jag honom som en av mina bästa killkompisar :D

stephie: haha okej :p

banzor: nääe stackars banzor :( men jag kan göra en till dig i nästa lista haha :D

2008-08-12 @ 19:04:28
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Joseph

Hej



Vi känner inte varadra men jag söker efter en person som heter Daniel Klatskow (Tror att jag stavar efternamnet rätt.) Jag umgick för länge sen med honom och han bodde då vid Östermalm i stockhlm. Nu undra jag sjävklart om du känner honom och om du nu skulle göra det skicka då min mail adress till honom. Skulle bli jätte tacksam då

2009-10-05 @ 07:47:34
Postat av: olivia

Joseph: Hej hej jo han är min bror :) han heter Daniel Klatzkow, jag vill inte skriva hans mail här men sök på honom på facebook :)

2009-10-05 @ 19:42:55
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0