LISTA SÅHÄR PÅ KVÄLLEN

Hej hej

Blev lite sugen på en lista

DAGENS:
klädsel: jeans och tunika
frisyr: fläta
låt: lady
tv: project runway
vill ha: street kläder!!!!
sjuka: typ inge sjukt som hänt idag
tråkigaste: att mina ögon svider för att jag är så trött :(
roligaste: att träffa jacob och gänget :)

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: debbie, hannah och fanny
såg dig gråta: debbie
fick dig att gråta: michelle
fick dig att börja skratta: jacob
du gick på bio med: mamma
du gick på stan med: flicksen
skickade ett e-mail till dig: nått sjukt företag
skickade ett sms till dig: rasmus
skickade ett lunarinlägg till dig: jag har inte lunar :p

HAR DU NÅGONSIN:
bråkat med ditt husdjur: aa faktiskt haha min hamster blev sur och bet mig :(
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nästan haha

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: ja
Danmark: nej
Finland: nej
Island: nej
USA: ja :D
Tyskland: nej
Frankrrike: ja
Spanien: ja
Italien: nej
Kroatien: Nej
Grekland: Ja
Österrike: nej
Schweiz: Nej
Thailand: nej men nu till jul
Kanada: nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: mörker..  
Vart vill du gifta dig: typ vid en äng full med blommor - så sjukt romantiskt! eller vid havet eller nått :)
Vem hatar du verkligen: det finns en speciell tjej som jag vill skära huvudet av
Varit kär: aa för många gånger redan
Kör du bil: nej inte än
Har du ett jobb: nej
Gillar du att ha folk omkring dig:  mm det är kul men ibland gillar jag att vara själv
Är du ett hälsofreak: haha jag äter glass och godis dagligen typ
Är du ensam nu: aa tyvärr
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: antingen låtar som små grodorna eller typ carola haha

FAVORIT:
Rum i huset: mitt rum, min säng äger :)
Typ av musik: just nu har jag fastnat för hip hop och r&b 
Parfym: jag gillar fruktiga parfymer. men annars är amor amor en stor favorit
Månad: juni :D
Mat: sushi och thai
Dricka: sprite och chai latte
Godis: surt och sött
Tidning: solo
Film: har många men the notebook ligger på delad första
Skådis: ryan gosling
Djur: leopard :)

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nej.
Köpt någonting: nej
Varit sjuk: aa
Sjungit: jag sjunger 24/7
Sagt "Jag Älskar Dig": aa till mamma pch pappa
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: aa :) alltid <3
Träffat någon ny: aa typ 100 pers idag haha
Saknat någon: jaa,
Kramat någon: mm :)
Kissed someone: aa, rasmus :)
Ätit: aa kräftor :D

Nu ska jag snart sova så jag ska gå ner i varv :p puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0