KOMPISAR ELLER FAMILJ?

Goddag! 

Igår var jag hemma hos Debbie med lite vänner och så. Vi hade det skitmys hela tiden och det är kul att vi alla (förutom Vilma) är samlade igen. :) 

Imorse gick vi ut och handlade i pyjamas. Eller jag och Hannah var väl mer åt pyjamas hållet. Jag såg ju mest äcklig ut av alla, med gårdagens smink, pyjamas shorts och en t-shirt. Visst är det en snygg pyjamas men det kanske inte är nått man väljer att ha på sig när man ska handla 12.00 på morgonen på söder? Och jag som är en sådan klädfreak, höll på att balla ur ett tag men ibland måste man se sunkig ut också :p 

För tillfället är jag på mammas jobb och hämtar mina nycklar, men vi ska åka hem tillsammans så jag stannar här typ 1 sekund eller så, sedan ska jag hem och göra mig iordning och sedan ska jag träffa tjejkompisarna om jag får för mamma och pappa. 

Jag hade inte tänkt och skriva ett alltför långt inlägg så jag slutar här, men ni får alla ha det super och lev dagen :D 

Kommentarer
Postat av: catrin

Vill du ha gratis Make-up? Bli medlem gratis via länken i mitt inlägg, samla poäng och få presentkort på Kicks!

2008-08-06 @ 16:18:07
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: dansare

kolla gärna in min frisör å dansblogg!

2008-08-06 @ 16:20:56
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0