KAN NÅGON GE MIG LITE LYCKA?

Hej hej 

Hoppas ni alla mår bra. Själv så leker inte livet för tillfället. Jag sitter mest och deppar typ, men vad ska man göra...Förlåt om jag talar i gåtor nu för de flesta av er som läser det här vet ju inte vad som har hänt, men det är för tidigt att lägga ut information om mitt privatliv, och det kanske ni också förstår. 

Idag har jag i alla fall ätit Ben & Jerry's Bohemian Rasberry, den var ganska god eller egentligen riktigt god, men favoriten är fortfarande Cookie Dough, och det är ju bra att man kan dela den passionen med någon, ellerhur Fanny? :p 

Tillsammans med min Ben, tittade jag på Bring It On All Or Nothing, och eftersom att favoriten Hayden Penettiere är med så gillade jag filmen :p 
Jag gillar helt enkelt (ursäkta mitt ordval) Ghetto-stilen som dom tydligt försöker visa i filmen genom att till exempel näma just de ordet flera gånger. 

Idag ska jag bara plugga, och jag måste börja dansa och få igång kroppen. Jag ska ju kanske göra en dans till typ en välgörenhetsgala eller nått men jag vet inte om jag orkar :/ men om jag ska bli dansare så måste jag vänja mig. 

Aa...Jag ska också plugga matte, för att få igång hjärnan till skolstarten :p 

Nu ska jag plugga hejdå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0