INTRESSANT KVÄLL

Hej hej 

Igår satt jag ju på mammas jobb i evigheters evigheter. Men när vi slutligen kom därifrån köpte vi sushi och exotic snacks på vägen hem, och vi fick en sådan där härlig mor och dotter stund tillsammans. Inge problem, bara vi två som pratar om härliga stunder i livet. Då vill man bara frysa tiden och leva så föralltid. 
Sedan åkte vi i alla fall hem med buss och när vi kom hem satte mamma sig framför soffan för en Girlylicious kväll, medans jag fixade mig för kväll hos Debbie. 

Så jag åkte till Debbie. Under kvällen hade vi skitkul och pratade en massa tjej minnen, dansade lite och bara hade våra härliga stunder ihop. 

Imorse städade vi lite och sedan åkte jag hem. Ikväll blir det en kväll hemma med ma och pa. Och vi ska nog bara chilla. Jag ska stretcha lite också, för kroppen är INTE i trim haha XD 


Näe nu ska jag sätta igång och få igång kroppen :p Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0