HOPE

Hej hej

Idag börjar jag då 10.30 och just nu är jag klar så jag väntar bara på att tiden ska gå.

Men jag måste ändå gå snart för jag måste ju åka buss tills slussen, sedan tunnelbana till gullmars och tillslut tvärbana till mårtensdal där skolan ligger.

Asså jag hittar fortfarande inte i skolan. Jag ska nämligen prata med min mentor på första lektionen och jag har ingen aning om vart jag ska vara höhö. Förmodligen kommer alla vara på skolgården så att man kan gå tillsammans med någon...Jag tror jag har gympa idag också :s

Efter skolan ska jag träffa Rasmus :) Och vad vi ska göra vet jag inte. Men hans skola ligger ju några meter ifrån mig så vi kanske är någonstans där.

Näe nu ska jag försöka tyda schemat men jag skriver när jag kommit hem, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0