HEY KOMPIS :)

Hej hej 

här hemma sitter jag och lyssnar på Complicated med Robin Thicke. Den är ganska ok faktiskt...men ingen favorit just nu. 

Igår kväll var jag då hos Hannah med Fanny, Franco och George. Vi bada eller rättare sagt de badade, medans jag satt och tittade på (min öroninfektion tillåter inte :(  ) 
Sedan mådde jag helt plötsligt as dåligt. Jag ryste i hela kroppen och det kändes som om min mage skulle vändas upp och ner. Jag började också frysa riktigt mycket, så jag satte mig ner för jag kunde inte stå upp. Inte förns då märkte jag att hela kroppen skakade. Så alla frågade såklart vad det var som hände och jag själv kunde inte direkt svara på det och jag sa bara att jag behövde lite utrymme. 
När jag säger att vi kan gå vidare så kollar Fanny mig i ansiktet och säger att jag är kritvit. Lite läskigt faktiskt :S Förlåt om jag var lite otrevlig förresten! Menade det inte :( 

När vi kom hem gick jag bara och la mig, för känslan försvann aldrig tyvärr. Oh juste! Innan tittade vi på Hide and Seek och House Of Wax. Mina första skräckfilmer rättare sagt. Jag har ju skrivit i test förut att jag är rysligt rädd för spöken så att säga, men nu försöker jag bearbeta min fobi och har börjat kollat på sånna där program där dom pratar med medier och försöker få bort andar från hemsökta hus och så. Och jag kan säga er att jag inte var alltför rädd när jag tittade på filmerna igår. Visserligen gömde jag mig bakom min mobil en hel del men hallå, framsteg gör jag ju! :D 

Kan också säga att jag inte tyckte filmerna va såååå läskiga. Hide and Seek är en sån film som jag blir rädd för mig House Of Wax var ju bara äcklig och ryslig. Läskigaste var nog han killens min i slutet när dom kommer på att det finns en tredje bror :/ Sånt ger mig rysningar haha.  

Tänkte avsluta nu, men gårdagens outfit kommer upp härnäst och en bild på min nya piercing för nu har jag tagit till mig modet att sätta in en ny :D 

Ego bilderna komm ju självklart med också :D gillar de där jag står vänd mot kameran mest :) 

Linnet från H&M, kjolen från Forever 21, smyckena kommer alla från H&M och till de hade jag mina Fred Perry skor och en matchande vit väska. 


Så här ser min nya piercing ut. Denna fick jag av favoriterna Hannah, Debbie, Fanny och Lisa :D tack sötaste <3


nu blire käk! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka söta bilder på dig Olivia :)

2008-08-05 @ 23:52:09
URL: http://annaslilla.blogg.se/
Postat av: olivia

Anna: Tack söta! :) Ibland lyckas man att se söt ut, och det verkar som om jag lyckades den dagen haha

2008-08-06 @ 16:03:19
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kjolen var jättefin! :)

2008-08-08 @ 18:40:41
URL: http://sundancekidd.blogg.se/
Postat av: olivia

Amanda: Tack. Snällt av dig :)

2008-08-08 @ 19:59:37
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0