GRATTIS LISEN

Hej hej

Förlåt för att jag inte uppdaterat men skolan tar kål på mig som fan. Inte självaste pluggandet men dansen. Shit vad vi dansar haha. Men de e stört kul.

Ikväll ska jag fira Bettan och vi alla har inte setts på 2 veckor typ. Det är nog världsrekord förutom sommarlovet. Så de ska bli as kul att ses :) Jag har utegångsförbud egentligen men pappa sa att det var okej att gå ut idag eftersom att Lisen faktiskt fyller år :) Och det tyckte jag var väldigt snällt av honom så tack pappa :D

Vad ska man ha på sig ikväll då? Något som inte är finklätt, någon som är varmt men ändå chill snyggt typ haha. Sjukt svårt det här med kläder va? Men jag tror att skinnjackan kommer på ändå...

Näe nu måste jag typ göra mig iordning men jag skriver. I promise!

PUSSGURKA <3 :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0