FÖRHANDSVISNING FRÅN COCOO

Hej hej

Nu har cocoo meddelat mig om deras härliga nyheter igen :) Denna gång har jag flera favoriter.



Om jag skulle få bestämma skulle jag vilja beställa hem eifeltornet smycket och glassen. Mums! :)



Ett skepp kommer lastat med nallebjörnar. 195 kr.



Ta dig fram digitalt. En silvrig till mig tack? :p



Indianinsprirerande armband gillar vi! Jag gillar den gula! Riktigt fin.



Barnminnen kommer upp! Gunghäst för 195.



Tänker på Disney Couture när jag ser denna gulliga cirkusattraktion som halsband



I lite fler färger...Jag diggar den bruna!



Denna gång har cocoo lyckats! Vem gillar inte dessa söta barninspirerande halsband?



Peace armbanden i ett annan material som jag gillar mycket mer än de förra! Det rosa var min favorit.



Sjukt snyggt och klassiskt halsband.



Om man vill matcha sin passion med ett halsband så har cocoo skapat det nu. Jag älskar det, men det kanske inte var så förvånande heller?



Den blir din för 165 kr!



Snyggt pärlhalsband. Ungefär som på dagis :)



Me likie! :D



Håll koll på tiden runt halsen. Riktigt snyggt! En klar favorit...295 kr.


Det finns mycket mycket mer smycken på cocoo.se så gå in och kolla ut alla deras läckra smycken och assesoarer nu! Du kommer inte att ånra dig, tro mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0