FIKA MED DE BÄSTA

hej hej 

Idag mötte jag upp Julia på Slussen tio över två typ. Vi gick en liten promenad till Chockladfabriken där vi åt ljuschoklad klubbor doppade i ljuschoklad. Det var sjuk gott :) Bra att hon tog med mig dit för jag hade nog aldrig gått dit annars haha. 

Vi satt och pratade riktigt länge och det är som om vi inte missat en dag tillsammans. Jag älskar när man kan vara borta från varandra i evigheter men sedan när man träffas igen är allt som vanligt igen. Tyvärr har man ju glidit ifrån några under sommaren och det är sånt jag hatar som mest :/ 

Aja...sedan lekte vi modeller vid ett stup faktiskt haha. När jag skulle lägga mig ner så rös jag i hela kroppen. Fy farao! Förut ville jag ta livet av mig men nu undrar jag verkligen hur jag kunde tänka så haha. Vi hade hur som helst urmysigt. 
Men när klockan började närma sig 4 skiljde vi oss åt eftersom att hon skulle klippa sig och jag skulle träffa mina kära vänner :) 

När vi träffades var Louise, Christa och Maxime. Vi alla träffades på Waynes Coffie. Det var supermys! Och sen gick vi till en park och lekte med Debbies systerson Sam. Efter ett tag följde vi också med Maxime till en "affär" haha. Vi hade en massa kul där bland lite leksaker...

Sedan skulle alla hem till sig och vi började splittra oss igen, men ikväll ska vi ses igen i vitabergsparken. 

Nu ska jag kolla bloggs :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0