DAGENS OUTFIT

Hej hej 

Idag lämnade jag tillbaka Pricken till Alexandra och sedan åkte jag bussen till Slussen för att träffa Debbie, Hannah, Fanny och Vilma. Vi gick runt lite och några shoppade medans andra tittade på typ. Sedan åt vi på Waynes Coffie och då träffade vi på lite utekvälls vänner och sedan kom också min kompis Madde. Sedan gick vi runt i lite fler affärer och nu har vi särat på oss lite för att sedan träffas ikväll igen. 

Förlåt om jag bara dräller ut meningar nu men jag orkar inte vara så ingående. Men här kommer en dagens. 




Dagens outfit består då av en klänning från Indiska, en underklänning från Gina Tricot, en kofta från Åhlens, ett armband från en marknad i Boston och örhängen från Pilgrim. 

Oj, vad jag bara tappade humöret haha. Tror jag blev lite irriterad nu på vägen hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0