DAGENS LISTA

Hej hej

Just nu är det fekke hemma hos mig haha, näe men mina päron har kräftskiva med några vänner och det är ju skitmysigt. Roligast är när man varit borta ett tag och sedan när man kommer tillbaka är alla jätte fulla :p haha

Aa, idag ska jag nog till rålis en stund och träffa en massa homies :) Jacob bjöd med mig så de e sjukt kul! När vi träffades igår så kramade vi om varandra riktigt länge, de kallar jag vänskap! Om man ändå kunde ha fler sånna vänner som utrycker sig med kroppen så att säga ;p

Jag har inte sådär super duper mer att säga men en dagens ska jag iaf köra

Dagens humör: neråt
Dagens mående: osäker
Dagens borde: sova och köpa en massa streetkläder
Dagens frisyr:  fläta som börjar med en inbakad fläta som sträcker sig runt hela huvudet och slutar i en riktig fläta som lutar mot min axel :)
Dagens klädsel:  blåa jeans och en senapsgul tunika
Dagens planer: kräftskiva och mys i rålis
Dagens materiella vill ha:  pösiga mjukisar
Dagens längtan: tills man är sådär härligt kär igen :p
Dagens fundering: om man någonsin kommer träffa någon :/ (det låter ju fett desperat men jag är inte typen som killar stadgar sig med och då kan ni ju förstå hur det känns, man vill ju ha någon att dela täcke med och någon som kan stå och hålla om en...)
Dagens beroende:  mitt hår :p
Dagens tråkigaste: att det inte händer något typ
Dagens låt: lady :)



nu drar jag :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0