ÄNTLIGEN SÖMN

Hej hej

Jag har verkligen inte kommit in i det här: Komma hem, plugga, fritid, äta, sova. Utan jag gör ju helt tvärt om haha, jag har knappt ätit middag.

Ikväll har jag pluggat lite granna. Jag har fyllt i en hälsodagbok och kollat energivärdet på en massa produkter. För er som är som jag som inte förstår vad ett energivärde är för att ni inte brytt er. När man räknar ut energivärdet på något får man reda på hur mycket kalcium, fetter m.m. det finns i maten man äter och man blir ju lite orolig när man ser hur mycket skit det är i maten vi äter haha.

Anorektiker äter ju liksom typ mindre än 100 KJ per dag och det är typ det jag äter i en måltid och då äter jag ju ändå 3 måltider per dag. Helt sjuuukt!

Näe nu orkar jag inte tänka på mat för jag blir bara hungrig. Jag ska bara ta en macka sen ska jag sova. Imorgon börjar jag 10.30 tack gode gud! Så nu ska jag sova uuut. Men först macka och sex in the city :p

Puss och se upp med energivärderna ;p

Kommentarer
Postat av: isak zöt

Är det inte extremt lite om du nu bara skulle äta 300 KJ per dag?

2008-08-28 @ 19:00:09
Postat av: olivia

isak zöt: asså nu äter jag ju inte bara 300KJ per dag för då skulle jag se ut som ett benrangel...men jag äter typ 1000 Kcal per dag.

2008-08-29 @ 07:49:17
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: isak zöt

hoppas det iallafall :P

2008-08-29 @ 08:03:06
Postat av: phippe

hålller med isak zöt

2008-08-31 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0