ABBA IS THE SHIT LIKSOM

Hej hej 

Här sitter jag med mina vikter på armar och ben och lyssnar på ABBA. :) Jag lyssnar för det mesta på mamma mias versioner för jag blev kär efter jag såg filmen och då rullade fler och fler låtar från mamma mia ner till mitt iTunes. 

857 låtar har jag lyckats skrapa ihop :) mama lyckades med 10 000 på förra datan så jag har inte ännu uppnåt mitt mål - att klå mamma i mest musik haha. 

Snart får jag nog ta och sjunga lite för er här på bloggen, och kanske dansa lite. Fast videoblogga måste jag ju också göra, och vad är nycken till allt detta underbara? Jo att man har en funkande kamera, men det har jag ju inte tyvärr. Och det är nog ingen som har lite för mycket kärlek i sig att de ger mig en kamera bara sådär liksom...så jag får gå runt här hemma och sura för att jag ingen kamera har haha. 

Men om någon skulle vilja så får ni gärna "Lay all your love on me" :) 

Vad ska jag skriva om nu då? Det kommer ju sällan ut något vettigt från dessa inlägg, och än sak jag verkligen skulle vilja är att diskutera lite eller prata om viktiga ämnen. Men tyvärr är inte min blogg lika stor längre eftersom att jag lagt ner för lite :/. Och om ingen skriver kommentarer så är det ju svårt att diskutera liksom haha. Men jag skulle verkligen vilja prata om saker som abort, homosexualitet m.m. Jag stödjer detta så sjukt mycket, och då skulle det vara trevligt att få det ur sig och försöka få människor att tänka som en själv för jag tycker vi har för få som stödjer detta. Men hittills får jag ju ta det här med mina vänner och familjer då och då :) 

Näe nu ska jag träna lite till och sedan ska vikterna bort :) 

Kommentarer
Postat av: stephie

allt bra? kram!

2008-08-07 @ 23:20:05
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken skolan ska du börja i ?

2008-08-07 @ 23:20:20
Postat av: olivia

stephie: jorå det funkar. kram!



Anonym: jag ska börja i fryshuset, inriktning sam dans

2008-08-08 @ 12:47:45
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0