YO TENGO FIEBRE

Hej hej 

För er som inte förstår rubriken så betyder det att jag har feber...typiskt! Det ska alltid komma så olägligt. Jag måste ju faktiskt vara med på bilden och 1 sekund av Js,en imorgon....JAG ORKAR INTE :( 


Har i alla fall kollat klart på Djävulen Bär Prada nu, och lite senare ikväll ska jag nog kolla på I Am Legend med mami och papi. 


Kan bjussa på en liten bild på hur dålig jag är nu: 

image917

Inte alls kul! Är ju för fasen svullen i hela ansiktet + att jag hela tiden ser helt gråtfärdig ut :p 

Poor me....(självtröst)

Aja..hoppas ni haft en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: isak zöt

neeeeeeeeeee så synd om dig :(

2008-04-22 @ 19:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0