VILKET VÄDER!

Hej hej

Vilket väder vi har fått här i Stockholm! Riktigt soligt och varmt. Ett extra plus är att man då och då kan höra lite fågelkviter :)

Mamma och pappa har gått på möte, så jag får göra min egen middag ikväll som kommer bli Tacos. Jummie!

Jag måste bara säga att tiden går så extremt snabbt. För inte så länge sedan kändes det som om det var Januari. Och sommarlovet känns heller inte som att det var så länge sedan. Och om bara 2 månader är det sommarlov igen. Vilken tur! :)


Varför jag kanske känner såhär, är nog för att våran klass + 9B hade ett extra långt sommarlov. Nästan en månad längre.


Aja...nu ska jag inte pladdra på om en massa tid, utan jag ska istället ta hand om min egen tid och göra lite mat.

KRAM! :D:D::D:D:D:D (super kul att skriva igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0