VAD HÄNDE MED VÅREN?

Hej hej

Nu tycker jag att det börjar bli lite för grått ute...inte alls kul ju! Därför har jag inte mina somriga kläder på mig idag utan det blev jeans, med tunika istället.

Snart ska jag ta och äta en macka och dricka lite jouice (jag kan inte stava)...Jag har faktiskt börjat bli en jouiceman...dricker jouice hela tiden! Men det är gott :) Riktigt gott....Det blir speciellt gott när man liksom skakar jouicen riktigt mycket, och kanske till och med vispar den med en liten elvisp...då blir det godare...

Idag har vi musik, och det ska bli kul...Jag har några idéer till våran låttext...för nu har vi kvar 1 vers och ett stick, sedan är vi klara :D Det går snabbt när man har kul :)

Ska gå till min macka nu, men vi höres senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stavas juice

2008-04-28 @ 17:42:45
Postat av: olivia

Anonym:Tack :D

2008-04-28 @ 18:50:15
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0