UTOMLANDS

Hej hej

När jag kom ut från dansen och var påväg hem så kändes det verkligen som att jag var utomlands. På odenplan är ju fontänerna på, och då ändras verkligen inte situationen, utan det känns som om man är i Grekland på kvällen eller något. Jag kommer ihåg när jag var i Aten i Grekland. På kvällarna var det riktigt mörkt, och sådär varmt men ändå svalt...Det är en sak jag saknat med sommaren. Kvällarna! De varma sommarkvällarna - underbara!

När jag kom hem var det ganska kallt i lägenheten, och det var för att mamma hade öppnat två av våra balkonger så att det skulle vädras...ganska skönt, för då hade den där varma luften men som ändå är sval täckt lägenheten.

Nu har jag värmt gröt som jag ska avnjuta tillsammans med lite tv-tittning innan jag går och lägger mig. Tror jag ska göra en ansiktsmask från Face innan jag lägger mig också. Lite trevligt med len hud innan man går och lägger sig.

Imorgon ska jag klä mig ganska somrigt. Lite sommarkväll ungefär...min halv-nya klänning från H&M, svarta leggins och svarta ballerinas...detta ska jag ha tillsammans med rosa assesoarer. Jag kanske ändrar mig beroende på väder...

Hoppas ni alla haft en bra helg, och en bra kväll!

Vi hörs imorgon, morgon om jag hinner...kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0