TRÖTTIS

Hej hej

Efter en massa bajs snackande med mina två kompisar på faceboom chatten (som är ny, och riktigt bra!) så har jag bestämt mig för att jag ska gå och lägga mig.

Imorgon vet jag inte vad jag gör...går kanske till skolan...kanske inte...hur som helst ska jag ändå gå till lite olika butiker och hitta snygga hip hoppiga kläder till dans-uppvisningen den 7-8 maj. Det ska bli riktigt kul och jag är sjukt peppad haha! Ni vet inte hur roligt det är att stå backstage och vänta på sin tur att gå in och köra gärnet! Roligast blir nog iår då vi är äldst på showen och lite bättre på att dansa :p Så vi ska äga! :D

Hoppas alla får det roligt på valborg, och ni som läser detta nu, alltså nu när klockan är 11 på kvällen. Gå och sov! Ni kommer annars ångra er av att ni inte somnade nu...Trust me. Huvudverk i skolan när man är som skoltröttast är inge att leka med haha. Och oj vad jag borde lyssna mer på mina egna råd. Gosh!

Aja...god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0