TREVLIG DAG MED FRIENDS

Hej hej

Idag efter skolan hängde jag med Franco, Debbie, Hannah, Lisa, Matti, Johan och Fanny ett tag. Sedan gick vi tjejer till Chokladbollen där vi fikade. Jag tog en chai latte och en cocoboll (som jag kallar det). Det var smarrigt :)

Sedan träffade vi killarna igen, och åkte sedan till Sumpan där vi hängde lite...Sedan åkte alla hem, och då var ändå klockan 18.00 någonting..

När jag kom hem pratade jag lite med Madde och Sofia...och snart eller om en timme närmare bestämt ska jag till dansen. Idag på dansen ska vi visa upp våra danskläder...

Jag har en massa roligt att berätta för er, men jag vill inte berätta överraskningarna tills dagarna kommer...imorgon kommer ni få höra lite, + hela denna vecka egentligen. Och sedan på måndag - förmodligen kommer ni få ta del av en stor surprise :D Jag är riktigt taggad haha.

Näe nu ska jag inte sukta er för mycket...så vi hörs inna dansen eller ikväll! Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0