TRÅKIGT VÄDER :/

Hej hej

Vart har våren tagit vägen? Hoppas den kommer tillbaka snart! Ungefär till valborg :)

Idag har mamma och pappa gått iväg för att golfa :p Otur med vädret...

Idag ska jag bara plugga, och senare på kvällen blir det dans. Man ska ta med sig sina uppvisningskläder så att våran lärare kan se att man har hittat allt. Jag ska leta lite här hemma efter några saker, och sedan är jag praktiskt taget klar.
Jag vill egentligen ha på mig smycken på hip-hop numret men det går ju inte för då kanske man fastnar och hokus pokus, där åkte en arm av...näe bara skämta men ni kanske förstår poängen...


För tillfället ska jag bara surfa lite :) Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0