TÄVLING


Bara ett snabbt inlägg innan jag går och sussar, det är nämligen så att jag gick in på en blogg där man kan vinna en fotografering i Stockholm.

Det är så att fotografen Emelie Ohlsson från Skåne, kommer till Stockholm, och då vill hon lotta ut en tävling. Tävlingen lyder att man ska skriva en liten motivation i sin blogg om varför man ska vinna (om man har blogg) och skriva en kommentar i hennes kommentarer.

image1545

Här ovanför kan ni se lite mer fakta + några av hennes fina foton hon tagit!

Och jag har ju alltid varit intresserad av att bli fotograferad. Är ju för sjutsingen en egoist när det kommer till kameran. Kamerafjolla med andra ord. Jag har blivit fotad en gång förut men då var det mest på skoj i Gallerian. Men att få bli fotad på riktigt! Det skulle va hur kul som helst. Har ju tidigare tänkt betala en fotografi dag av fotografen Hanna Björkstedt som tar otroliga foton, men jag kände bara att priset var lite för högt. Vill inte spendera 500 kr på en sak man kan få gratis genom modelljobb m.m.

Om jag skulle vinna den här tävlingen skulle jag bli den lyckligaste tjejen i Stockholm! Jag skulle verkligen bli sååå glad. Ni vet ju hur jag är :) Hoppar och studsar av glädje sometimes. Hoppas, hoppas, hoppas att jag vinner nu! Hon väljer ju ut vinnaren på måfå, alltså i kommentarerna...


Här har ni hennes blogg: LÄNK

Och här har ni tävlings inlägget: LÄNK

God luck alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0