SUSS-TIME

Hej hej

Nu är det snart dags för mig att gå och lägga mig.

På dansen hade jag gör-kul! Vi gick egenom våra danser, våra scen-kläder och känsla och ansiktsutryck. Det var grymt kul som vanligt, men hej hopp vad svettigt det är...vi bara studsar fram och tillbaka upp i luften ner på golvet och oj vad det far och svänger i danssalen alltså!

Men kul är det :)

Jag glömde berätta en sak för er. Att idag var det problem med en gasläcka i ett hus så det var STORA mörka moln över himlen. Röken bara fyllde allas lungor när man kom ner till vasaparken. Och lukten! Det stank verkligen.
Alla lärare stod och skrek att man skulle gå tillbaka till skolan då röken inte var bra att andas in...hum


Näe nu ska jag kolla lite på nätet och sedan sussa...god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0