SÖTASTE PÅ PLANETEN JORDEN!

Hej hej 

Jag har ju nämnt att jag har 3 bröder, och den mellersta brodern har 4 barn, och jag tänkte visa er de sötaste barnen på jorden :D

photo.php.jpg

Näst yngst - Aharon. Gullisen ser lite busig ut :)

 

 

photo.php.jpg

Inte prata med mat i mun! :p  Akkiva och Jonasan

 

 

photo.php.jpg

Alla 4. Till och med den nyfödda bebben - Yoshua. 

 

 

photo.php.jpg

GULLIGASTE! Yonasan och Yoshua

 

 

photo.php.jpg

HAHA! XDXD Scary, scary

 

 

photo.php.jpg

En glad än! :)

 

 

photo.php.jpg

Den busigaste av dom alla, till sättet. 

 

 

photo.php.jpg

BUUUUUUU! 

 

 

Haha! Jag saknar dom alla så stört mycket. Dom bor ju i Boston, så det är lite svårt att träffas. :( 

 

Kram

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: maya

Hoppas du får en bra dag!

2008-04-03 @ 16:41:10
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: Lisa.B

' Ta dig tid! Sälar som sport? Vill vi ha det så? Vi måste förändra.. gör DIN röst hörd i min blogg! :) Känsliga tittare varnas! help .v. '

2008-04-03 @ 16:49:25
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0