SORRY

Halloj!

Nu har jag inte varit inne på nån dag eller så, men jag har varit dödstrött, haft en massa prov och varit hundvakt. Jag har verkligen varit så trött att jag hållit på att decka ihop, lite läskigt faktiskt, men nu mår jag ändå ganska bra. Idag efter skolan, shoppade jag en födelsedags present till Filippa som hade temat rosa. Hon fick en rosa t-shirt,k rosa örhängen och rosa nagellack - riktigt fint vare! :D Sedan köpte jag mig ett I love sailors linne från Gina Tricot (kan visa bilder imorgon).

Efter det träffade jag alla tjejer förutom Sofia vid Ötermalm. Där gick vi runt ett tag och fikade lite grann. Sedan gick vi till Stureplan och fikade på Espresso House. Där tog jag en Mocca Latte som var utsökt! Filippas och Ebbas Chai Latte var också en riktig goding!

Jag och Filippa bestämde oss sedan för att dra hem till mig där vi åt middag. Det blev en pasta med oxfilé köpt på pizzerian.

Snart kommer Pricken hit, igen. Han stannar här i några dagar, och samtidigt ska jag vara hundvakt åt Mollan :) Myyyys!

Nu ska jag vila upp mig innan Pricken kommer. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0