SJUKLING NÄSTA

Hej hej

Idag gick jag, mamma och pappa till Västermalmsgallerian där vi shoppade och åt lunch. Mamma shoppade världens dyraste klänning och jag fick en gullig klänning från H&M som jag kommer ha på mig imorgon.

När vi var påväg till Västermalmsgallerian hade jag riktigt ont i halsen, men det gick över sen...När vi kom hem igen gick jag och la mig i min säng och somnade bums! När jag vaknade igen hade jag så ont i halsen att jag inte visste vad jag skulle ta mig till, så efter lite medicinering gick det över en smula. Nu har jag fortfarande ont, så jag håller på att göra lite té.

Det jobbigaste är att jag inte kan prata utan att viska :/ Inte bra för rösten att viska asså. Men, men...Jag ska medicinera mig så jäkla mycket till morgondagens middag vi har här hemma. Hoppas jag kan prata och sjunga då för det kommer behövas.

Puss alla gurkor! (Helens små underverk på tv4, nu!)

Kommentarer
Postat av: Isak zöt

Så ni kör på allsång på middagarna?

2008-04-20 @ 00:25:08
Postat av: olivia

Isak zöt: Haha nej! Men man sjunger sånger på pesach

2008-04-20 @ 12:16:31
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0