SÅ KAN DET GÅ

hej hej

Det blev ingen middag ikväll för hela familjen portnoff-klatzkow mådde inte alls bra! Pappa och mamma mår illa och har ont i magen, och jag känner mig febrig, har ont i halsen, snorar m.m. Inge kul alls!

Jag ska alltså inte till dansen ikväll för jag orkar inte ens röra på mig. Så typiskt nu när elevshowen närmar sig...Men jag ska göra allt för att bli bra snart.

Hoppas ni andra mår bra!

Aa, juste...vet någon här hur man gör för att se om man kommit in på något gymnasie? Jag har gått in på hemsidan men hittar det inte :/ Ganska irriterande...

Orkar inte riktigt sitta här mycket längre till, men hare bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Dom skickar ju hem ett brev där det står om du kommit in eller inte.... :) Har du inte fått något?

2008-04-20 @ 17:13:54
URL: http://lifeofcicci.blogg.se
Postat av: lisa

sbygg blogg :D
hoppas du får en underbar kväll! :)

2008-04-20 @ 17:14:35
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: isak zöt

Du loggar in på gymnasieintagning.se, sen tryck på fliken "Min ansökan" längst upp på sidan så ser du vad de linjer du har ansökt till har för intagningspoäng o median.

2008-04-20 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0