REBELL :)

hej hej 

Idag är jag fortfarande sjuk :/ kanske till och med lite mer sjuk än innan. Men jag ska ändå försöka komma ur hemmet idag, och kanske vara med mamma lite och sedan gå till dansen och kolla på. 

Näe usch, jag känner mig inte alls bra! Jag som vill gå till skolan imorgon, nu som man får reda på läxor och så. 
Idag har vi faktiskt ledigt eftersom att det är en judisk helg för tillfället...riktigt nice!

Ska kolla på lite filmer snart...typ Harry Potter :p Vilken tönt jag är haha. 

Hare gött

Kommentarer
Postat av: stephie

ja är också sjuk:( har typ feber...
Men hur har "den judiska påsken" annars vart då?;P

Hoppas du blir bättre;D

2008-04-21 @ 15:03:21
URL: http://stephiesmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0