POSH SPICE I PCD! :S

Hej hej 

Vet ni! Victoria Beckham (posh spice) ska bli den nya medlemmen i Pussy Cat Dolls...hur ska det gå? :p Hur det än går ska det bli riktigt kul att se henne gå runt stänger, vara sexig, och sjunga på samma gång :p 

Lite konstigt val bara...från att ha varit en posh spice till att bli en PCD. :p 

Det har tydligen varit många som har varit medlemmar i Pussy Cat Dolls men det har väl inte gått så bra för dom och därför är det väl inte så välkänt...


Snart börjar So You Think You Can Dance Igen :D Lycka! :p 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju lite skumm, du är sjuk från skolan...går inte på nationella..men springer ut och shoppar? Okej???

2008-04-24 @ 22:25:49
Postat av: olivia

Anonym: Med andra ord. Jag har feber, är sjuk och har en föreställning snart då jag måste ha vissa kläder på mig. Därför gick jag ut och "shoppade" med min mamma och pappa. Jag hade gärna sluppit...Jag älskar dansen och ger en väldans mycket åt den :p

2008-04-25 @ 07:52:16
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0