PEDOFIL

Hej hej 

Nu har vi båda hundarna här hemma. Först min älskade Molly som är en stor tjejhund och sedan lille Pricken :) 

För en stund sedan gick jag och mamma ut med Pricken då vi köpte hundgodis, skålar och en säng till honom, det är så att han nästan kommer bli som vår hund nu så det är riktigt kul :D 

Men när jag och mamma precis hade köpt ett halsband åt honom så hände något förskräckligt, som jag inte vet om jag vågar berätta för er här på bloggen, han kanske läser det här ju :S Hur som helst kan jag säga att polisen var inblandad + jag och mamma. Fyfan! Ni som känner mig kan ju fråga i skolan liksom, och för er andra har jag min mail: [email protected]

Jag höll i alla fall på att kissa på mig av rädsla :( Pricken med...

Nu ska jag gå ifrån datan säger mamma haha :p Mammor! 

Kram!

Kommentarer
Postat av: Phille pille

Olivia, ring mig om ni behöver muskler, haha :). Hoppas allt gick bra gullis.

2008-04-12 @ 18:15:06
Postat av: Anonym

Vem är pricken..är det din hund eller?

2008-04-12 @ 18:25:05
Postat av: Isak zöt

ring inte philip om ni behöver muskler...

2008-04-12 @ 23:03:51
Postat av: stephie

oj. Vill du berätta så maila mig om va det va som hände. min
mail står i mailfältet. hoppas allt gick bra annars:/

2008-04-13 @ 20:33:15
URL: http://stephiesmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0