NYHETER FRÅN COCO

Hej hej

Nu har coco kommit ut med ännu en ny kollektion! Denna gång ska jag visa er mina favoriter, så här har ni dom:

Söta svamp-halsband. Själv skulle jag vilja ha den röda :)
De kostar 165 kr styck.

Sedan hittade jag ett riktigt nice hjärt halsband med ett peace märke i, 195 kr.



När man ändå är pågång kan man ju köpa dessa hjärtformade örhängen med ett peace märke i. 195 kr.


Om man är lite barnslig som jag, kan man också skaffa detta söta halsband från Coco för 295 kr.



Det är en liten Panda som hänger på kedjan


Sedan gillar jag detta riktigt mycket! Passion for fashion, helt rätt :) 165 kr.



Nu till våren är det ju riktigt inne med blommor, så varför inte skaffa sig några blommörhängen?

Mina favoriter är de tredje paret med rosor i färgerna grönt, vitt, orange och rosa. Dessa kostar 175 kr. Me wanna have! :D


Sedan skulle jag inte direkt banga för den gryyymt snygga manliga klockan! Jag gillar när dom ser exakt ut som om man har snott den från killkompisen eller pojkvännen:


295 kr. kostar denna skönhet!


Och där hade ni mina favoriter från Cocos april kollektion/vår kollektion. Köp din favorit nu på deras hemsida vettja

Nu måste jag gå til dansen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0