NEMEN TJENA!

hej hej 

Ganska länge sedan som jag skrev men here I am. 

Idag kom jag hem från Debbies land tillsammans med 6 pers. Vi hade sjuuukt roligt där ute, och allt bara balla ur typ haha. Det roligaste är ju att se videos och bilder från kvällen när man vaknar på morgonen :p Em...hur som helst vaknade jag i någon säng med kläderna på och hela paketet. 

När jag kom hem, var det ju bara hopp in i duschen och sedan nämde mamma att vi skulle kolla på någon klänning som hon hade sett och som hon skulle känna sig manad att köpa om jag nu gillar den. Den måste ju på ett sätt vara ganska fin då den kostade runt 2 tusenlappar. 

Dagens outfit idag då: 

image913
Ganska simpel!

Mörkgrön jacka - Någon random butik...
Lila "fyrkantig" klänning - Gina Tricot
Svarta leggins - H&M
Svarta ballerina skor - H&M

Nu ska vi gå, puss alla gurkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0