NÄSTA --> FRISÖREN

hej hej 

Snälla pappa sa att han kunde skjutsa mig till frisören :) Nu behöver jag inte skynda och åka så tidigt. När jag lika gärna är på stan, tänkte jag köpa något åt lilla fjotis Filippa som fyller år imorgon, eller hon har en födelsedagsfest imorgon. Det ska bli riktigt mys :D Jag har några få idéer om vad jag vill köpa, men det ska jag inte avslöja nu, för det vore inte så speciellt kul om hon råkade titta in på min blogg just nu :p 

Det blir i alla fall något personligt tror jag. Hoppas min frisyr blir bra också! Jag är riktigt nervös faktiskt. Men jag blir ofta supernöjd hos min frisör för hon är för jäkla bra hon! 

Nu ska jag gå, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0