NÅGON TIMME KVAR

Hej hej

Idag har jag pluggat lite grann, målat naglarna, smörjt in händerna och bara gottat mig sådär :) Det var riktigt skönt att få naglarna målade! Nu känner jag mig sådär fin :p

För tillfället har vi gäster hemma, men jag tog mig tid till att sätta mig här ett tag, och skriva lite.

Längtar till dansen nu. Det är egentligen ganska sjukt att jag längtar till dansen varje söndag och måndag. Jag kan nog inte riktigt förstå hur mycket jag lever för dansen, och hur mycket den betyder för mig.

De senaste dagarna har jag ägnat mycket tid åt styrketräning och stretchning. Är ju helt otroligt ovig för tillfället, men nu har jag blivit en aningens vigare. Mitt mål är ju faktiskt att kunna gå ner i split och spagat, men det är ju några veckors stretchning dit :p Men jag ska nog allt hålla ut!

Näe nu ska jag hitta på något tror jag, kram!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad fin header du har :)

2008-04-27 @ 17:59:25
URL: http://efji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0