MORNING

Hej hej

Nu har jag varit ute med Pricken, och vi såg en massa kaniner och harar :)

Vi gick i en riktigt bra hundpark här på Kungsholmen där alla rastar sina hundar. Den ligger i pontonjärparken.

När vi var i hundparken så gick jag och gungade lite :p Det har jag ju faktiskt inte gjort på riktigt länge...Men ibland vill man ju bara ha kvar sina barnstunder.

Jag tänkte nyss på en sak...Jag skriver ofta med en massa smileysar som ni säkert har sett: :p :) :( :D XD
Och det är faktiskt inte så många bloggerskor som gör det...Jag hoppas det är lugnt, men om det är riktigt jobbigt så får ni säga till...Jag skriver ju den här bloggen ganska mycket för er skull lika mycket som jag skriver för min egen skull.

Nu ska jag äta frukost med family...lite senare idag kanske jag ska göra en kvälls grej med lite människor, men det kan jag tala om sen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0