MEEEEEEN GUUUUUUUUUD!

Hej hej

Jag har ju glömt bort att fira min blogg till dens 1 års dag. Det var den 5:e April! :D Då fyllde bloggen 1 år! Fett coooolt ju :D

Jag grattar bloggen nu istället. Jag har faktiskt tänkt på att lägga ner bloggen några gånger, men jag är sååå glad att jag inte gjorde det för bloggen har skapat öppnat nya dörrar för mig! Så alla ni som driver en blogg - Sluta aldrig, för en dag kommer allt skrivande löna sig, tro mig! Ni kanske kommer tjäna pengar någon dag, och kanske till och med kommer få en massa evenemangs erbjudanden.

Grattis till allas bloggar som fyllt 1 år + min :)

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjänar du pengar på din blogg ?

2008-04-17 @ 20:22:40
Postat av: olivia

Anonym: Ja det gör jag...

2008-04-17 @ 21:40:15
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0