LUNCH?

Då vare dags för mig att äta lite lunch, men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska äta...

Vill inte köpa mat, vill helst inte äta pasta, ingen macka direkt, så vad finns då kvar? Det är ju inte så att jag gärna ställer mig och lagar typ oxfilé nu när jag är sjuk :(

Oj, vad jag är hungrig :S hum...

Jag kommer säkert äta typ pasta i slutändan :p

Juste! Ikväll är det ju världens tv-kväll. Men in trees, top model och sex and the city. Jag hörde någonstans att det skulle vara dubbelavsnitt av Greys Anatomy på femman ikväll för er intresserade.

Men det jag ser fram emot de är hur tjejererna i Top Model kommer ha det i Japan. Kul att få åka gratis till ett riktigt coolt land bara sådär haha. Det skulle man ju inte riktigt tacka nej till :p


(ska äta nu)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0