LUNCH PÅ G

Hej hej

Först vill jag be om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering här på bloggen. Känner mig hemsk som aldrig uppdaterar längre...Tyvärr pågår det en ganska dålig period för mig just nu och då vill man ju inte direkt skriva :(

För att göra en grej lite mer klar, är det så att Pricken inte är min hund, men man kan nästan säga så då jag kommer passa honom i flera veckor fram och tillbaka. Ni kommer alltså höra en massa saker om Pricken nuförtiden.

Imorse var jag och mamma ute på en promenad med Pricken och det var så kul då vi gick till Smedis där det var proppat med hundar. Vi hälsade på en massa och Pricken fick faktiskt springa lös och leka med alla hundar...

Det är ungefär det jag gjort idag :p Har kollat lite på Talang 2008, men annars har jag bara varit ute med Pricken.

Igår kväll var jag också ute, fast med mina vänner dåra. Vi gjorde inget speciellt så det var ju ingen kväll att hurra för direkt...men, men.

Nu ska jag kolla min mat som jag håller på att göra.

(konstigt inlägg det blev med lite hopp i texten här och där)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0