LISTA

Nu var det ju faktiskt riktigt länge sedan som jag la in en lista, så here we go: 

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Hej då älskling. Kommer sakna dig!<3

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
Julia Åslund :) 

Vad står det i sms:et under?
Japp :D Men jag kan ringa dig när jag kommer hem imorrn ;p fjortislove  - gissa vem det kunde varit ifrån haha :) 

Vilket sms får dig att tänka till?
Vill du skolka spanskan med moi?

Hur många sms har du i inkorgen?
42, har nyss raderat alla :p 

Vad står det i ditt 54:e sms?
Har inte 54 :( 

Vem var det som skrev det?
...

Tryck neråt 5 gånger. vad står det?
Hej gullis, mår du bättre? Puss

Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Hej O! Skulle jag snälla kunna få låna om en pojke av dig? Så kan du ta med den till glölan imorgon? Tusen Tack! Puss!

Och i det 3:e?
Ställa oliiva om det är ok så ta med dig boken jag frågade dig om till skolan idag! Tusen Tack

Läs det sms som gör dig glad varje gång du läser?
Kul! Vi älskar dig också, sååå mycket! Puss och kram Pappa

Ett sms du ALDRIG kommer ta bort?
Från han där han skriver: Älskar dig osså! Jag vet att jag inte visat det så bra men jag har haft det jobbigt på sistone, Men det gör jag verkligen! puss  (heartbreaking :(   )


Nu vet ni lite mer om mitt privatliv så att säga :p Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha de e ju mitt sms:) död åt T9 argh!!!....

2008-04-24 @ 21:33:39
Postat av: olivia

Anonym: Katarina? Är det du :p

2008-04-24 @ 21:37:08
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0