LISTA

Tagen från annaslilla.blogg.se

ENJOY

Namn - Eva Olivia Portnoff-Klatzkow
Födelsedag - 15 Juni
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - Bruna
Hårfärg - Mörkbrunt
Längd - 168-169
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Högerfotad/vänsterfotad - Höger, typ :p
Stjärntecken - Tvilling
Skostorlek - 39
Är dina föräldrar skilda - Nej, som tur är! För då skulle jag behöva flytta från kära Kungsholmen :(
Skor idag - Ankelboots med klack
Svagheter - Jag är riktigt lat, när det gäller allt. Plus att mitt självförtroende kan SUGA ibland. + kort stubin typ :p
Rädslor - småkryp och monster :p
Mål för året - Komma in på Södra Latin
Mest använda fras på msn - mm
Det första du tänker på när du vaknar - Hopp in i duschen
Mest saknade minnet - minnen från barndommen
Kändis du blivigt gämförd med - Julia Roberts...hört det mer än 100 ggr..:p
Storlek på kläder/jeans - Kläder: 36, M   Jeans: 28/32 kanske...länge sedan jag provade jeans.

Favorit;
Färg - De riktigt mörka färgerna och det riktigt skrikiga, pastelliga.
Mat - Sushi och thailändsk, jummie
Sport - dans...
Djur - Leopard
Glass - Ben and Jerrys...fetto glass :)
Affär - H&M och Gina :D
Sallad - sån där kycklingsallad med pasta :)
Skådespelare - Jude Law
Låt - With you, för tillfället
Nummer - 3
Årstid - Sommar :D:D:D Älskar värmen och att alla är så glada :)
Parfym - Chanel Change, Fantasy och Amor Amor

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Dansare
Vem av dina vänner är mest lik dig - Linn. För vi är bara sååå lika på sättet
Vem är mest högljudd - Filippa
Vem får dig mest att skratta - Hannah och Debbie
Vem har du känt längst - Linn
Bästa känslan - Bekräftad kärlek
Värsta känslan - Olycklig kärlek
Vart vill du bo i framtiden - New York
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - typ under hakan nedåt :p
Hur länge tror du att du kommer leva - Haha, blir lite konstigt att svara på den frågan...

Har du någonsin;
Varit kär - Haha, jag? Självklart!
Blivit dissad - Oj va voj! Mm...
Rymt hemifrån - Nästan
Föreställt dig ditt ragg naken - Näe inte precis naken.
Skolkat - Jag är ju ingen ängel precis
Sovit utomhus - Mm :D
Gråtit i skolan - Mycket när jag var yngre, men nu när jag kanske blir super stressad
Velat bli modell - Japp. Och vill det fortfarande
Varit otrogen - Ja :/
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Mm :p Vandaliserat en bil till exempel
Sett en död människa - Ja :(
Druckit alkohol - Ja
Använt droger - Nej
Ätit sushi - ÄLSKAR SUSHI
Varit på scen - Varje år
Snattat - Ja
Retats - Haha, vem har inte det?


Skriver snart

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Gillar din blogg starkt ♥

2008-04-02 @ 16:14:50
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0