JUNO

Hej hej

Idag började egentligen dagen med att jag lagade lunch. Jag gjorde pasta med pesto i + falukorv, tomater, sallad och solrosfrön, riktigt gott!

Sedan gjorde jag och mamma ansiktsmasker på oss själva, och efter det lade vi oss i soffan och började kolla på Juno som vi nu tog en liten paus ifrån.

Mamma ville nämligen skölja av ansiktsmasken, och gosh vilket baby face man fick asså!

När jag skulle gå till badrummet som ligger bredvid mitt rum, hörde jag en massa ljud från min tv, konstigt nog. Så jag kollar in i mitt rum och ser att pappa ligger i min säng, sovande, och han ligger faktiskt på en träningsboll, eftersom att vi håller på och tvättar. Ganska komisk syn. Så jag garvar och går därifrån, då hör jag också hur han ropar hej till mig :)

Nu ska jag och mamma fortsätta med att kolla på Juno. Riktigt bra är den, då vi inte kollar med text...

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0