JAG ÄR SLUT!

Hej hej

Dagen började med ett besök på judiska muséet. Riktigt intressant måste jag säga! Vi fick hålla lite föredrag själva och det var ännu roligare.

Efter judiska muséet hade vi matte (booring, men jag och Chantal pratade mat så det räddade mattelektionen), sedan kemi lektion (där vi labbade), sedan hade vi lunch (ris, sås och köttbullar), so (typ 5 minuters lektion då vi behövde gå tidigare)

Men sedan damer och herrar, hade vi gymnastik då vi simmade på Debbies och Kattas lektion. Det började med att alla fick visa sina ovältränade vita kroppar :p En ganska jobbig situation då haha. Efter det fick alla simma lite längder, och det följdes av en simmtävling, och slutligen en massa lekar. Det var riktigt kul, men tröttsammt för musklerna, phuu!

Efter den lektionen åkte jag hem till Debbie en snabbig där vi åt lite mellis, och efter det träffade jag Julia då vi gick runt på götgatan. Efter götgatan åkte vi hem till mig där vi sjöng singstar. Men sedan kom mamma pch Pricken och då åt vi middag som följdes av en promenad med Pricken, då Julia gick hem och jag hämtade ett paket från Buzzador där jag fick flera prover av Neutrogena kräm mot acne.

Ikväll är det Desperate Housewives! :D:D::D:D:D Jag döööööör vad kul det ska bli :) Eftersom att det var ganska uppskattande med att jag gick egenom vad som hade hänt, så kanske jag gör det nu med för er nyfikna som inte följer riktigt noga!

Nu ska jag surfa på nätet höhö :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: vad bra att du också tycker det :)

2008-04-15 @ 19:44:41
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0