"IT'S RAINING (RAINING) OH BABY IT'S RAINING"

Hej hej

Ni vet väl att Rihannas låt Umrella inte är direkt var man tror att den är. Hon sjunger ju it's raining (raining) oh baby it's raining...baby come into me ---> Så nu vet alla vad dom går runt och sjunger när ni sjunger på umrella :p

Det regnar ju som sagt, och lilla Olivia gillar inte när det är lågtryck för då får hon risligt ont i huvudet :/ En annan grej jag har behövt lida av idag är att jag har ont i mina tår från igår på dansen. Det är så att när man snurrar och hoppar på föttera 2 gånger i veckan så får ju fötterna det jäkligt ont! Därför måste jag köpa dessa såkallade "footundeez":


Eller så sätter jag bara på mig mina dansskor som ser ut såhär:



Undertiden kommer jag få mjuka upp fötterna lite ;p


Idag på hebreiska lektionen så hade vi heta stolen typ :S Alla fick sitta och läsa en massa rader på hebreiska från en bok, inför hela klassen + översätta....jag typ darrade när det var min tur...USCH! :(

Varför kunde vi inte bara tränat lite i grupper så att man inte hade behövt skämma ut sig? :p

Aja....Det hände inte så mycket idag...mest sitta på lektionerna och få dom att gå snabbt - hur man nu gör det.


Jag är inte sådär värst skrivsugen så jag stoppar nog nu, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0